nincs címe. nem szorul rá.

1-2 mondatos rövidtartalom helyett egy egyszerű kérés: az oldalt csak teljes terjedelmében publikáld! Hiszen nem lopsz táskát, nem lopsz autót, nem lopsz a boltból, akkor gondolatokat se lopj!( ha a felsoroltak közül bármelyik is szokásod, az sem jogosít fel arra hogy copyzz. de tényleg!)

Linkblog

Friss topikok

  • Little Jacob: Nem várom tőled h ne felejts el és azt sem h örökké szeress!!! Nem kérem vissza azt amit neked ado... (2011.02.21. 21:17) régi. angol. pf
  • Little Jacob: de ha valaki mögötted ál aki meg tart ha össze omlanál aki nem engedi h csődbe szálj aki szeret eg... (2011.02.10. 13:36) idk.

Címkék

Rovatok

HTML

leo.

2011.09.25. 09:39 idc.

 -Tudod, értékelném ha egyszer végre nekem is összejöhetne valami, és nem lennél mindig TE az oka a bukásomnak.-Fogadd el hogy így alakult.- Mindig ezt csinálod..-De egyszerűen nem megy..

 

Amikor le akarom zárni vagy be akarom fejezni, még a fülembe suttogsz két szót, még egyszer felhívsz és órákat beszélünk, amikor pedig szeretném, hogy mellettem legyél, mintha nem is léteznék. Régen berágtad magad a fejembe és úgy látom egyáltalán nem akarsz kimászni onnan. Neked ez így kényelmes, hogy nekem azért picit még fáj, ahányszor elmegyek a házatok előtt, vagy ha tudom hogy megtehetnéd, és mégsem keresel. Ez van. Nekem mindig az ilyen bonyolult helyzeteket dobja a sors. Tudod, már tök jól vagyok, vagyis voltam, lennék, ha nem álmodtam volna újra veled. Mostanában sok hülyeség kavarog a fejemben, de honnan is... hiszen.. nem érdekel:) Szeretnék abban reménykedni hogy észhez térsz, és felhívsz.. nagyon szeretnék.. de kár lenne bármit is várni tőled. Mi változna? 1-2 napig megint minden rendben, aztán nem hallok rólad egy hétig? kérlek.. még ezt is elviselném. Órákat kéne várjak rád? boldogan, mert tudom, hogy amikor megérkezel, ugyan nem fogod meg a kezem, de megcsókolsz.. újra és újra.. Át kell rohangáljak a városon? ha ez kell ahhoz hogy találkozzunk, miért ne? Meg kell alázkodjak , le kell mondjak az igazamról? hát rendben...ha ez kell..

sosem tettem komolyan szemrehányást semmiért, néhány poénszintű megjegyzés kicsúszott ugyan..de sosem akartam a fejedhez vágni hogy mekkora barom vagy.. Neked más valaki kell? könyörgöm, ne mástól tudjam meg, ahogy azt sem, ha nem velem akarod eltölteni a péntek estét..lehet ám velem értelmesen is beszélni, bármennyire is hihetetlennek tűnik..el tudom fogadni, ha néha nem az én társaságomra van szükségük az embereknek, vagy ha szívesebben vagy a barátaiddal. szerintem te tényleg nem érted hogy miről is beszélek..vagy hogy min akadtam ki valójából.. talán tényleg gyerekes vagyok, vagy nem is tudom, bár ezt még nem hallottam senkitől..talán éppen te tartod túl nagyra magadat..? és igen. mit akarok? már nem tudom. Jó volt veled.. ameddig nem éreztem semmit, nagyon jó volt..de most csak szívás az egész..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://theprettyreckless.blog.hu/api/trackback/id/tr363254520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása